Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesimi Narlı gişeleri mevkiinde, seyir halindeki bir tırda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın meydana geldi.
Öğle saatlerinde gerçekleşen olayda, tır içerisinde çıkan alevleri fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek kendisini dışarı attı. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede geniş bir alana yayılan ve tırı tamamen saran yangın, itfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi sonucunda kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın neticesinde tır tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Olayın ardından otoyol üzerindeki trafik akışı bir süre kontrollü olarak sağlandı. Yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla ilgili birimlerce soruşturma başlatıldı.