🇺🇸 USD 46,60₺ ▲0.14%
🇪🇺 EUR 52,95₺ ▼0.02%
🥇 ALTIN 5.975₺ ▼1.00%
BTC 2,73M₺ ▼3.66%
26 Haziran 2026, Cuma |
Gündem

TEM Otoyolu'nda Yolcu Otobüsü Alev Aldı

TEM Otoyolu'nun Kocaeli geçişinde seyir halindeki bir yolcu otobüsü alevlere teslim oldu. Yangın söndürülürken, olayda yaralanan olmadı.

İmza: Manşet Ajans Gündem Servisi Yayın: 👁 18,895
TEM Otoyolu'nda Yolcu Otobüsü Alev Aldı

TEM Otoyolu'nun Kocaeli geçişinde seyir halindeki bir yolcu otobüsü henüz belirlenemeyen bir nedenle alevlere teslim oldu. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Edinilen bilgiye göre, saat 06.30 sıralarında TEM Otoyolu üzerinde Sabiha Gökçen Havalimanı istikametine ilerleyen şehirlerarası yolcu otobüsünde, Gebze mevkisinde yangın çıktı. Otobüsün arka bölümünde başlayan alevler kısa sürede büyüyerek aracın tamamına yayıldı.

Durumu fark eden otobüs sürücüsü, aracı emniyet şeridine çekerek yolcuların tahliyesini sağladı. Olay yerine çok sayıda itfaiye, sağlık ve jandarma ekibi sevk edildi. İtfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı.

Yangında can kaybı veya yaralanma yaşanmazken, otobüste maddi hasar meydana geldi. Tahliye edilen yolcular, başka bir otobüsle yolculuklarına devam etti.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,6003₺ ▲0.14%
🇪🇺 EUR
52,9480₺ ▼0.02%
🇬🇧 GBP
61,4682₺ ▲0.02%

Hava Durumu

21.8°C
Parçalı bulutlu
Hissedilen
24.6°
Min/Max
22°/31°
Nem
92%

♈ Günün Burçları

25 Haziran 2026