Gaziantep 5’inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, sabah saatlerinde toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili bir olay yaşandı.
Fabrikada görev yapan ve içme suyu tüketen çalışanlarda, kısa süre içerisinde baş dönmesi ve mide bulantısı gibi şikayetler gözlemlendi. Durumun fark edilmesi üzerine vakit kaybedilmeden 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunuldu.
Olay yerine sevk edilen ambulanslarla, rahatsızlanan 25 işçi Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne nakledildi. Hastanede tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bilgisi paylaşıldı.
Yaşanan hadisenin ardından yetkililer tarafından gerekli incelemeler başlatıldı. İçme suyunun kaynağına yönelik araştırmaların devam ettiği öğrenildi.