Sivas'ta Muharrem ayı vesilesiyle Meydan Camii bünyesinde aşure dağıtımı gerçekleştirildi.
Sivas Mevlana Kültürünü Tanıtma ve Yaşatma Derneği tarafından organize edilen etkinlikte, dernek üyeleri öğle namazı sonrası cami cemaatine aşure ikramında bulundu. Program kapsamında vatandaşlara geleneksel aşure dağıtımı yapıldı.
Etkinlik sonrasında değerlendirmelerde bulunan Sivas Mevlana Kültürünü Tanıtma ve Yaşatma Derneği Başkanı C.Ş., Muharrem ayının toplumsal birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmesini diledi. Şimşek, tüm vatandaşların Muharrem ayını ve Aşure Günü'nü kutladığını belirtti.
Vatandaşların organizasyona yoğun ilgi gösterdiğini kaydeden C.Ş., dernek olarak kültürel ve manevi değerlerin korunması yönündeki faaliyetlerin devam edeceğini bildirdi.