🇺🇸 USD 46,46₺ ▼0.01%
🇪🇺 EUR 52,89₺ ▼0.48%
🥇 ALTIN 6.139₺ ▼1.83%
BTC 2,90M₺ ▼3.07%
23 Haziran 2026, Salı |
Gündem

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir okul etkinliğinde ikram edilen pilav ve tavuk sonrası 21 öğrenci ve 4 yetişkin gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İmza: Manşet Ajans Gündem Servisi Yayın: 👁 4,991
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'nın Meydan Mahallesi sınırları içerisinde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu bünyesinde gerçekleştirilen bir etkinlikte, gıda zehirlenmesi şüphesi yaşandı. Etkinlik sırasında ikram edilen yemeklerin ardından çok sayıda kişi sağlık sorunları yaşamaya başladı.

Edinilen bilgilere göre, okulda düzenlenen organizasyonda katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. İkramların tüketilmesinin ardından, aralarında öğrencilerin de bulunduğu bazı katılımcılarda ani mide bulantısı ve kusma şikayetleri gözlemlendi. Şikayetlerin yayılması üzerine bölgedeki sağlık ekipleri harekete geçti.

Sağlık kuruluşlarına yapılan başvurular neticesinde, Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine toplamda 25 kişi başvurdu. Hastaneye getirilenlerin 21'inin öğrenci, 4'ünün ise yetişkin olduğu bildirildi. Rahatsızlanan tüm şahıslar, gerekli tıbbi müdahalelerin ardından tedavi altına alındı.

Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Zehirlenmeye sebebiyet verdiği düşünülen gıdaların ve etkinliğin detaylarının araştırılması sürdürülüyor.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4610₺ ▼0.01%
🇪🇺 EUR
52,8862₺ ▼0.48%
🇬🇧 GBP
61,3393₺ ▼0.39%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026