Kütahya'nın Meydan Mahallesi sınırları içerisinde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu bünyesinde gerçekleştirilen bir etkinlikte, gıda zehirlenmesi şüphesi yaşandı. Etkinlik sırasında ikram edilen yemeklerin ardından çok sayıda kişi sağlık sorunları yaşamaya başladı.
Edinilen bilgilere göre, okulda düzenlenen organizasyonda katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. İkramların tüketilmesinin ardından, aralarında öğrencilerin de bulunduğu bazı katılımcılarda ani mide bulantısı ve kusma şikayetleri gözlemlendi. Şikayetlerin yayılması üzerine bölgedeki sağlık ekipleri harekete geçti.
Sağlık kuruluşlarına yapılan başvurular neticesinde, Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine toplamda 25 kişi başvurdu. Hastaneye getirilenlerin 21'inin öğrenci, 4'ünün ise yetişkin olduğu bildirildi. Rahatsızlanan tüm şahıslar, gerekli tıbbi müdahalelerin ardından tedavi altına alındı.
Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Zehirlenmeye sebebiyet verdiği düşünülen gıdaların ve etkinliğin detaylarının araştırılması sürdürülüyor.