Kütahya'da bir ortaokul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen tavuklu pilavın ardından, 84'ü öğrenci olmak üzere toplam 98 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şöleni sırasında meydana geldi. Etkinlik kapsamında katılımcılara tavuk, pilav ve ayran dağıtımı yapıldı. İkramların tüketilmesinden bir süre sonra bazı katılımcılarda mide bulantısı ve kusma şikayetleri gözlemlendi.
Rahatsızlanan kişiler, velileri ve öğrenciler ambulanslar ile kendi imkanlarıyla Kütahya Şehir Hastanesi'ne sevk edilerek tedavi altına alındı. Yapılan incelemelerde, hastaneye başvuran toplam 98 kişinin 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise öğrenci velisi olduğu tespit edildi.
Hastanede tedavi gören öğrenci ve velilerinin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Söz konusu zehirlenme vakasıyla ilgili resmi makamlar tarafından soruşturma başlatıldı.