Konya'nın Ilgın ilçesine bağlı Gökçeyurt Mahallesi sınırları içerisinde faaliyet gösteren Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamladı. Okulda eğitim gören tek öğrenci olan İ.K., karne töreniyle yıl sonu başarısını kutladı.
Eğitim sürecini tek bir öğretmenle yürüten M.B., öğrencisi İ.K.'nın karnesini teslim etti. 3. sınıf öğrencisi olan İ.K., karnesini alırken büyük bir memnuniyet sergiledi. Eğitim döneminin tamamlanmasıyla birlikte okulda karne sevinci yaşandı.
Okul öğretmeni M.B., sürece ilişkin yaptığı açıklamada, bir öğretmen ve bir öğrenci olarak yeni eğitim yılına başlamanın kendileri için farklı bir deneyim olduğunu ifade etti. İ.K.'nın derslere olan ilgisinin ve sevecenliğinin, okula devamlılık noktasında motivasyon sağladığı belirtildi.
Öğretmen M.B., öğrencisinin başarısına dair şu ifadeleri kullandı:
"Derslerinde gösterdiği azim ve kararlılık ile başarı kaçınılmazdı"M.B. ayrıca, sosyal medyanın etkisiyle öğrencinin tüm Türkiye tarafından takip edildiğini ve bu durumun öğrenciye özgüven kazandırdığını dile getirdi. Öğrencinin devamsızlık yapmadığını ve tatil yerine okulun devam etmesini istediğini kaydeden M.B., bu yılın her iki taraf için de unutulmaz bir deneyim olduğunu vurguladı.