Japonya'da sarsıntı yaşandı. ABD Jeolojik Araştırma Merkezi (USGS) tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, bölgede 5,9 büyüklüğünde bir deprem kaydedildi.
Depremin merkez üssünün, Japonya'nın Noda şehrinin 50 kilometre doğu-kuzeydoğusu olduğu tespit edildi. Sarsıntının yerin 35 kilometre derinliğinde gerçekleştiği bildirildi.
Olayın ardından yapılan değerlendirmelerde herhangi bir tsunami uyarısı yapılmadığı ifade edildi. Bölgedeki yerleşim yerlerinde ilk belirlemelere göre henüz bir can ya da mal kaybı yaşanmadığı öğrenildi.
Yetkililer, sarsıntının etkilerini takip etmeye devam ediyor. Bölgedeki durumun kontrol altında olduğu belirtildi.