Usta oyuncu Hülya Koçyiğit, meslektaşı Kadir İnanır'ın vefatının ardından duygusal bir açıklama yaptı. Sözcü TV bünyesinde yayınlanan İçinizden Biri programına canlı bağlantı kuran Koçyiğit, merhum oyuncunun Türk sineması ve toplum üzerindeki etkilerine değindi.
Ekrem Açıkel tarafından sunulan programa katılan Koçyiğit, Kadir İnanır'ın çok erken bir yaşta kaybedildiğini ifade etti. İnanır'ın karakterine ve samimiyetine vurgu yapan Koçyiğit, merhumun sadece bir aktör değil, aynı zamanda toplumsal barış için çaba gösteren bir figür olduğunu belirtti.
Koçyiğit, İnanır'ın Akil İnsan olarak üstlendiği görevlerin altını çizerek şu ifadeleri kullandı: "TÜRK MİLLETİ ONU SEVEREK İZLEDİ". İnanır'ın barış ve kalkınma mesajları verdiği için bu sorumluluğu üstlendiğini kaydeden sanatçı, merhumun süreç içerisinde haksız eleştirilere maruz kaldığını dile getirdi.
Merhumun vefatı nedeniyle derin bir üzüntü duyduğunu belirten Hülya Koçyiğit, son dönemde İnanır ile görüşme fırsatı bulamadığını söyledi. İnanır'ın eşiyle iletişimde kalarak sağlık durumunu takip ettiklerini belirten Koçyiğit, "ELİNDEN TUTUP 'SENİ SEVİYORUM HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER' DEMEK İSTERDİM" diyerek veda mesajını tamamladı.