Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde meydana gelen orman yangını, ekiplerin yoğun müdahalesi sonucunda kısa sürede kontrol altına alındı.
Yangın, öğleden sonra Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda başladı. Dumanların fark edilmesiyle birlikte çevre sakinleri tarafından 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbar yapıldı.
Olay yerine Nurdağı Orman İşletme Şefliği bünyesindeki 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye aracı ve iş makineleri sevk edildi. Söndürme faaliyetlerine jandarma ekipleri ve gönüllü vatandaşlar destek verirken, 1 helikopter de havadan müdahalede bulundu.
Havadan ve karadan yürütülen toplam 1 saatlik çalışmaların neticesinde yangın kontrol altına alındı. Yangın sebebiyle 3 hektar ormanlık alanın zarar gördüğü tespit edildi. Bölgede soğutma işlemleri devam ederken, yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla resmi inceleme başlatıldı.