Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Yapılan görüşme kapsamında, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile birlikte bölgesel ve küresel ölçekteki gelişmeler detaylı bir şekilde ele alındı. İki lider arasındaki diyalogda stratejik konulara odaklanıldı.
Görüşme sırasında Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran-ABD mutabakatının memnuniyet verici bir gelişme olduğunu ifade etti. Türkiye'nin, söz konusu sürecin barışçıl bir şekilde sonuçlanması adına gerekli desteği vermeye hazır olduğu vurgulandı.
İkili ilişkilerin güçlendirilmesi ve bölgesel istikrarın sağlanması yönündeki kararlılık, görüşmenin temel gündem maddeleri arasında yer aldı.