Antalya'da eski eşi H.B.'yi eşarbıyla boğarak öldüren tutuklu sanık H.Ç.'nin yargılandığı davanın ikinci duruşması Antalya 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nde gerçekleştirildi. Duruşmada maktulün yakınları ve sanığın kız arkadaşı tanık olarak dinlendi.
Tanıklar Olay Anı ve Sonrasına İlişkin Beyanda Bulundu
Sanığın kız arkadaşı S.L., olay günü sanığın yanındayken telefonuna bir fotoğraf geldiğini ve sanığın "Acil gitmem gerekiyor, gitmezsem eşim kendini öldürecek" diyerek evden ayrıldığını ifade etti. S.L., sanığın sabaha karşı eve döndüğünde aşırı telaşlı olduğunu ve birisini öldürdüğünü söylediğini ancak eşini öldürdüğünü bir gün sonra haberlerden öğrendiğini belirtti.
Maktulün Ağabeyi Tehditleri ve Planlı Hareket Edildiğini İddia Etti
Maktulün ağabeyi R.B., sanığın boşanma sürecinde kız kardeşini öldüreceğine dair çevresine beyanlarda bulunduğunu iddia etti. R.B., sanığın daha önce "Onunla karşılaşabilseydim balkondan atar, intihar süsü verirdim" şeklinde tehditler savurduğunu dile getirdi. Ayrıca sanığın, maktulün çocuklarına olan düşkünlüğünü kullanarak onu eve çektiğini öne sürdü.
Sanık Suçlamaları Reddetti
Tanık beyanlarının ardından söz alan tutuklu sanık H.Ç., üzerine atılı suçlamaları kabul etmedi. Maktulün ailesiyle sorunlar yaşadığını savunan sanık, maktulün yakınlarının kendisiyle baş edilebilir kişiler olmadığını ileri sürdü. Davanın seyri takip ediliyor.